keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Sohvan kevätvaatteet

Niin kuin monella muullakin, myös minulla joulun jälkeen teki mieli edes hieman uudistaa sisustusta ja kotia. Ensimmäisenä osansa sai olohuone ja varsinkin sohva, muu sisustus tulee hiljalleen. Sohva (joka oli koiran jäljiltä hieman tummunut ja nuhjuinen) sai ylleen vanhan täkin. Lisäksi talviset tyynyt saivat mennä kaappiin ja tilalle tuli joukko värikkäitä ja hempeitä tyynyjä.



Kaikki tyynyliinat/tyynyt on hankittu kirpprilta, täkki on lapsuuden kodista.






Lystikin halusi osallistua kuvauksiin. "Äiti, minäkin haluan kuvaan, kuulun sohvalle yhtä paljon, kuin tyynytkin!"



"Ei kun, ei sittenkään, mua alkoi pelottaa toi välähtävä kapine!"




"Haahah, se oli vitsi, ei mua pelota, kato mä uskallan näyttää sille kieltä!"




"No okei, nyt mä rauhotun ja näyttelen säyseää koiraa."



Me lähdetään nyt kirjastoon ja koirapuistoon sekä illalla vielä saunaan!

Mukavaa keskiviikkoiltaa!

Laura






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

On mukavaa, kun kommentoit! :)